9 Nisan 2015 Perşembe

Hoşgeldiniz!

 Merhabalar! Hoşgeldiniz ve hoşgeldim. Bu blogda öğrenci, Terazi burcu, kendine düşkün bi' erkeğin, kozmetiğini, favorilerini, bitenlerini, ürün incelemelerini vb. görüceksiniz. Kadınlar "Amaan bu erkek blogu ne işim var benim burda by." diye çıkabilirler mi? Hayır, çıkmasınlar. Erkek olabiliriz ama bizde makyaj yapıyoruz ucundan yani. Hem bakımında cinsiyeti olmaz. Bence kadınlarda bir sürü şey bulabilirler bu blogda. Unisex bir blog yani ne gerek varmış o başlığıma sanki. Neyse...

 Umarım ben bu Blogger maceramda başarılı olabilir sizlerede yardımcı olabilirim.

 İyi günler!

5 yorum:

  1. Blogun hayırlı olsun uzun soluklu paylaşımlar dilerim :) Ayrıca bir erkeğin kişisel bakımına özen, gösterip ilgi duyarak buna ilişkin blog açmasını çok takdir ettim ki sen tanıdığım ikinci erkek kozmetik bloggerisin bir de gülümseyenaura var. Blogunu takibe aldım benim kozmetik bloğuma da beklerim sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim. İlk blog yorumumun başarılı bi bloggerdan olması çok güzel. Takibe aldım bile. :)

      Sil
    2. izleyiciler butonu eklersen bloğunu da takibe almak isterim :) nasıl yapacağım dersen (blogger paneli-----yerleşim-----gadget ekle-------diğer gadgetler-------izleyiciler-----kaydet) benim bloğuma da beklerim sevgiler ¦

      Sil
    3. Yaptım teşekkürler. :)

      Sil
    4. rica ederim ben de ikinci takipçin oldum :)

      Sil