12 Nisan 2015 Pazar

Watsons & Gratis & Bershka Alışverişim | İlk İzlenimler

  Günaydın! Sanırım bu blogun düzeni bir gün aralıklarla yazarak devam edicek. Yani en azından ben öyle düşünüyorum. Yani şimdilik. Neyse...
  Bugün sizlere dün yaptığım ve tüm ürünlerini o gece kullandığım küçük bir kişisel bakım ve 2 adet kazak konulu alışverişimi göstereceğim. Bu sayede ilk izlenimlerimide paylaşmış olacağım.


  Garnier Skin Natural (Karma-Yağlı) Tonik (11,90₺): İlk defa denedim bu toniği ve ilk kullanım için çok sevdim. Kokusu müthiş olmasada güzel. Biraz alkol kokusuda geliyor. Asetonumsu ama hafif. Sizi bilemem ama benim için pek farketmiyor ben zaten alkollü olsada olmasada yüzümü tonikten sonra yıkarım. Sizede özellikle alkollüyse tonikten sonrada yüzünüzü yıkamanızı öneririm. Çok ama çok güzel temizliyor. Yani ben normalde çok az bi ten makyajı yaptığım için özel olarak bir makyaj temizleyici kullanmıyorum. Temizleme jelimle temizleyip tonikle derinlemesine temizliyorum. Her zaman yaptığım makyajımın aynısını her zaman kullandığım temizleme jeliyle sildim ve eski toniğime göre çok daha fazla ürün geldi pamuğa. Acaba yüzümü derinlemesine temizleyemiyor muydum acaba bu bile mi temizlemiyordur diye düşündürttü. İlerde ne sonuç verir, sivilcelenme yapar mı vs. bilemem. Şimdilik çok sevdim. 

  Batiste Tropical Kuru Şampuan (24₺): Saçım çook hızlı yağlandığı için geceden yıkayıp yatmış olduğum saçım, günün sonunda yağlanmış oluyor. Hele ki düzleştirdiğimde. Bu yüzden benim için dünyanın en lazım ürünlerinden biri falan herhalde kuru şampuanlar. E bi de bu kadar müthiş kokunca tadından yenmiyor. Çok fazla yağlı değildi saçım denediğimde o yüzden bu konu hakkında tam olarak yorum yapmıyacağım. Saçımdaki o az yağlı görünümü alırken canlılığını ve yumuşaklığını almadı. Daha önce kullandığım Elidor'un kuru şampuanı saçımdaki yağı alırken tüm parlaklığı alıyordu ve ölü gibi oluyordu sepsert falan bu yüzden bu yönden de sevdim. Yani saçımın "hafif olan" yağlı görüntüsünü (çok olunca ki sonucu bilmiyorum şimdilik) alırken canlılığını korudu ama sırf kokusu için sürekli alabilirim. Bu arada saçta beyazlık bırakıyor evet. Yani kısa saçlı erkeklerimize veya erkek gibi kesime sahip kadınlarımıza önermiyorum. Benim saçım kısa olmadığı için bende sorun yaratmıyor. Zaten siz dışarı çıkana kadar beyaz görüntü geçmiş olur diye düşünüyorum.

  Schwarzkopf Got2b Isıdan Koruyucu Sprey (17,90₺): Ürün 220 °C'ye kadar saçlarınızı ısıdan koruduğunu vaad ediyor. Ürün hakkında düşüncelerim şimdilik nötr. Saçımın yanmamasında yardımcı olup olmadığını bilemiyorum. Yani nasıl anlaşılır böyle bişey onuda bilmiyorum. Hele ilk deneyişte nasıl anlaşılır hiç hiç bilmiyorum. Kokusunu beğendim, bi markanın şuan hatırlamadığım kadın parfümüyle aynı kokuya sahip ama erkekler korkmasın koku saçı kuruttuğumda gitmişti. Saçımı ne yumuşattı ne sertleştirdi nede ağırlaştırdı. Yani pek bi etki yaratmadı ki böyle bi vaadide yok zaten. 

  Signal White Now Diş Macunu (8,90₺): İlk kez denedim. Sıradan bir diş macunu. Zaten dişlerimi elmastan yapsın istemiyordum. Ağızda bıraktığı ferahlık hissini sevdim.

  Nivea Pure Effect Yüz Temizleme Jeli (13,90₺): Bu benim 3. kutum. Yüzümü çok güzel temizliyor. Makyajımı bunla çıkarıp tonikle sıvadıktan sonra tertemiz oluyorum. (Hafif bir ten makyajından başka birşey yapmadığımdanda kaynaklanabilir...) Favorilerimde bulabiliceksiniz.

  Koleston Sıvı Peroksit (%6) (1,99₺): Saçımı açmak için kullanıyorum bu ürünü. Daha önce çok kez kullandım. Evet saça zarar veriyor tabi ki ama bir boya kadar verdiğini düşünmüyorum ben. Ayrıca saçınızında doğallığını kaybettirmiyor 1 ton falan açıyor. Tabi %6 olanı hakkında konuşuyoruz.

  Ruby Kisses Pot O'Miracle Dudak Nemlendirici (14,90₺): Hayatımda kullandığım en güzel dudak nemlendiricisi olabilir. Uzun zamandır kullanıyorum, 2. kutum. Bi haftaya kadar gelecek olan favoriler yazımda detaylı bi şekilde bulucaksınız. O yüzden üzerinde çok durmıyacağım. Kesinlikle deneyin.

  (Burdan sonrası kadınlarımıza pek hitap etmeyebilir.) (Bundan sonra olacaklardan ben sorumlu değilim gibi oldu gibi geldi halbu ki çok alakasız şeyler. Neyse...)
  Bershka Lacivert Kazak (59,95₺): Üstte çok salaş duruyor. Bu yüzden çok beğendim. Lacivert bir dapdar kotla birlikte çok güzel salaş günlük bir kombin yaratabilirim diye düşünerek aldım.

  Bershka Süt Turkuazı???? Kazak (69,95₺): Rengine vurularak aldım. Rengi olmasa gidip bu kazağa asla 70TL vermem açıkcası... Sipsiyah bir kombinde bunu giyip çok güzel renk katılabilinir diye düşündüm. Bunları düşünmek yerine derslerimi düşünseydim vuhuuu...

  Benim Alışverişim bu şekildeydi. Umarım hoşunuza gitmiştir ve işinize yarar bilgiler bulmuşsunuzdur. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere!

2 yorum: