10 Nisan 2015 Cuma

The Balm - Balm Shelter Renkli Nemlendirici Ürün İncelemesi (Light Clair)

 Herkese merhaba! Bugün neden bloğumun ilk yazısına konuk olma şerefini aldığını bilmediğim The Balm'ın Balm Shelter'ından bahsetmek istiyorum.



  Bu ürünü ilk aldığımda hemen duruşunu görmek için fırçayla denemiştim (Real Techniques Buffing Brush) daha öncedende hiç yazısını falan okumadığım için hiç bir bilgim yoktu fırçayla uyguladığımda katiyen yüzümün emmiyiceğinden ve çok kötü duracağından. Dedim bu ne ben buna mı bu kadar para verdim. Bir isyanlar bir isyanlar. Sonra kabullenemedim gittim süngerle denedim (Real Techniques Miracle Complexion Sponge). Bunla hiç olmadı. Ben gene bir isyanlar. Çok sevdiğim Makyajgunlugu'nun favorisi olduğundan güvenip aldığım için hemen sordum ona. O da sağolsun cevap verdi. Elle uygulamak gerekiyormuş. Hadi be ordan dedim ve usulca kalkıp denedim. Baktım ki sorun bendeymiş. Elimle uygulayınca ciltte duruşu gayet hoştu. Yani bu ibretlik hikayeden çıkarmanız gereken bu ürünü elinizle uygulamanız. Neyse. Let's talk about this!

                                              

                                                 
İlk olarak cildimin Karmadan-Yağlıya olduğunu söylemeliyim sanırım. E bi de malumunuz tıraş olmak zorunda bizim cins. Bu yüzden cilt tahriş oluyor sivilce yapıyor iz kalıyor falan derken yüzde lekeler oluyor. E bi de bu ürünün kapatıcılığının azcık böyle ucundan bile olmamasından dolayı, benim için asla sür çık olamıyıcak bir ürün kendisi. Ciltde duruşu çok güzel, yokmuş gibi, doğal bir ışıltı veriyor ama bu kadar yok gibi olmasaymış benim için daha iyi olurmuş, üstüne kapatıcı geçmem gerekiyor her zaman. Ama kendisi bir Renkli Nemlendirici olduğu için bu konuda yargılayamam. Yani sorun gene sende değil Balm Shelter, sorun bende...

 İçinde SPF18 bulunduruyor. Her ne kadar yaz mevsiminde yetersiz olsada, bazı ürünlerde hiç olmamasından dolayı, düşünmeleri yeter diyorum bu noktada ve geçiyorum.

 Ürünümüz bir BB kremden fazla bir yağlanma yapmadı. Yani her cilt tipine uygun bence. Tabi benim gibi yağlı ciltler üstüne pudra geçmezse 1 saat bile durmaz yüzünüzde o ayrı. Bende hiç bi ürün 1 saat bile durmaz pudra geçmezsem o apayrı. Ama bazı ürünleri pudrada kurtarmıyor. Yani kısacası kurudan yağlıya her cilt tipi için azcık pudrayla gayet uygun.

 İşin özü, eğer kapatıcılığa ihtiyacınız yoksa veya gerek duymuyorsanız, cilt rengimi eşitlesin, canlı göstersin diyorsanız, çok beğeneceğinizden eminim. Ama eğer cildinizde lekeler varsa, kapamak istiyorsanız, mat duruşlu olsun pudrayla uğraşamam ben diyorsanız, bundan uzak Allah'a yakın kalın.

(+) Çok doğal bir ışıltı kattı.
(+) Yüzümü çok güzel nemlendirdi.
(+) Elimle yedirdiğimde cildim hemen emdi.
(+) Cilt rengimi eşitledi ama,
(-) Hiç birşeyi kapatmadı.

 Ayrıca yapı, kapatıcılık, ışıltı vs. açısından muadil olarak Avon Flawless CC Krem'ini gösterebilirim. En az bu ürün kadar kapatıcısız, en az bu ürün kadar aydınlatıyor (hatta fazla bile), ve cilt renginide eşitliyor. Ben çok benzettim.

 İlk blog yazım olduğundan, eksiklerimi ve hatalarımı mağzur görün lütfen. Umarım okurken zevk almışsınızdır. Siz bu ürünü denediniz mi? Siz ne düşünüyorsunuz? Benim sevdiğim bir ürün oldu.

 İyi günler!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder